joi, 11 februarie 2010

Sa mor eu! Imi iau barca!

Frate, nu se mai poate asa ceva! Da, sunt nervos si ciufut si ofticat si...ud...la picioare, unde credeati? :).
Am facut aseara cea mai mare greseala pe anul asta. Mi-am lasat masina in garaj la birou. Plec si eu ca omu, dupa o zi de munca, mai fara munca intrucat am fost intr-un training de SAP, gandindu-ma ca ar merge numai bine o bere si ca ajung mai usor in Unirii cu metroul decat cu masina la ora aia.
Paranteza [Acuma sa nu va imaginati ca eu ma duc la serviciu si stau degeaba (departe de mine gandul); si daca sunt in training tot se considera ca muncesc...si un training de SAP chiar necesita efort si rabdare: efort ca e o chestie foarte tehnica pe care te chinui a naibii de mult sa o intelegi si radbare ca e in acelasi timp foarte plictisitor...deci cred ca pentru asta ar trebui sa fiu platit dublu] inchid paranteza.
Revenind, plec sa beau o bere intr-o companie foarte placuta dupa o zi de munca, fara masina. Gresit din partea mea atat ca abordare cat si din punct de vedere al consecintelor. Explicam:
a) ca abordare poate fi scuzabil intr-o masura pentru ca 1.intentia a fost buna (sa nu intarzii) si 2.pentru ca un betiv ar face orice pentru putin alcool (betiv=om care bea din placere frecvent diferit de alcoolic=om care bea frecvent, da?)
b) consecinte: era sa iau la bataie un alt betiv in drum spre casa(l-a scapat nevasta lui chiar cand eram pe punctul sa-l pocnesc) si m-am udat tot la picioare azi pe drumul pana la serviciu.

Aud la stiri dimineata cand m-am trezit pe Mihai Morar: "e foarte naspa afara. in loc de degetele de la picioare am castraveti murati". Apoi la meteo: "In bucuresti ploua la aceasta ora in schimb vremea s-a mai incalzit". Ar fi trebuit sa imi dea de banuit. Apoi ma uit pe geam: "ploua pe naiba. fi-v-ar prognoza aia de cap de raspandaci de panica in populatie ce sunteti', imi zic. Si ies pe usa, ies din scara, fac vreo doi pasi ...nimic...ma gandesc mandru cata dreptate am avut. Ajung la capatul trotuarului si ghici ce vad? Mediterana. Fac un ocol pe alt continent/trotuar, mai calc putin si in Marea Neagra (ca la fiecare intersectie e cate un lac sau o mare mai mica) si reusesc sa ajung la metrou...oarecum inca uscat.

Ajung in Pipera si imi zic: "m-am scos" pe-aici au dezapezit astia trotuarele ieri, sigur e ok. Grestit din nou. O mare apa pe trotuar si 2 canale de irigatii pe sinele de tramvai cu un dig intre ele. Ma hotarasc sa merg pe dig si imi vine in mine sa incerc sa bag o undita...poate prind vreun guvide sau calcan sau craputa sau, de ce nu, o sirena...aparent totul e posibil in bucuresti. Pana una alta imi bag sutu (ca sa vorbesc politicos) ca am realizat ca se termina digul si eu n-am cum sa ajung pe uscat decat inot. Fac putin snorkling pana pe urmatorul dig si reusesc sa nu ma ud foarte tare. Moment in care la orizont apare un tramvai. Ii fac semn sa treaca incet sa nu ma stropeasca, incetineste si imi zic ca am scapat. Dar in aceeasi clipa din spate apare un logan care evident ca m-a facut varza. Imi bag si ii dau carne lui si tot neamului lui de loganist obosit si-i zic ca-l inec daca se opreste...evident ca nu s-a oprit. Ca sa intelegeti, toate astea se intamplau exact in fata biroului...stiti vorba cu tiganu inecat la mal.

Dupa cum vedeti sunt ofuscat, ofticat, ciufut si ud. Imi iau barca; vasla am, ca mi-am luat lopata saptamana asta sa dezapezesc masina; undite am, cizme imi mai trebuie - cine vrea sa-mi faca un cadou de ziua mea in avans as aprecia daca ar fi acum. Sa vedeti voi ce baiat gospodar ma fac eu daca mai stau prin bucuresti (stiu ca am scris cu litera mica numele jegului asta de oras, dar e intentionat pentru ca nu am nici cel mai mic respect pentru el si pentru o mare parte din locuitorii lui). La cum merg lucrurile probabil urmatoarea investitie va fi intr-un vehicul blindat amfibie sau un tanc. Sa ma vedeti atunci.

Niciun comentariu: