vineri, 26 februarie 2010

Nu e negru...ba e negru! Am zis!

Citeam de curand pe un blog un comentariu referitor la Alexandre Dumas tatal. Comentariul suna cam asa: "Daaaaa….E senzational…Asa e, Dumas tatal a fost pe jumatate negru, a avut trasaturi evidente,specifice…Bunicul sau s-a casatorit cu o sclava de culoare. M-au impresionat aventurile muschetarilor…Am ramas chiar cu un tic verbal…Mereu cind sunt intrebat ce m-a apucat sa plec din Timisoara si sa vin in Bucuresti raspund spunind ca si D Artagnan cind a vrut sa se faca muschetar a plecat la Paris…"
Evident ca m-am intrigat la auzul acestei grozavii si am apelat la prietenul meu (si al vostru probabil) Google. Iata rezultatul:
Voi ce credeti era negru ca eu unul nu imi pot da seama...oricum daca o fi adevarat mi se mai confirma inca o data cat de puternice sunt prejudecatile oamenilor (sau ale mele cel putin). Nu mi-am imaginat niciodata cum ar arata Atos, Portos, Aramis si D'Artagnan negri. Da poate e o idee sa facem un film nou: in rolurile principale Will Smith, Martin Lawrence, Eddy Murphy si Chris Tucker ca e mai tare in gura. In rolul domnitei o bagam pe Beyonce iar cardinalul Richelieu sa fie Mel Gibson ca e mai nebun de felul lui si tre sa fie si-o pata de culoare undeva.

Niciun comentariu: