vineri, 14 mai 2010

Unde sa imi fac concediul?

Cu toate ca nu m-am hotarat cand o sa imi iau concediu anul acesta, data fiind perioada infernala care ma asteapta la revenirea in tara, macar am gasit locatia.....de fapt locatiile....hopefully.
DELTA scrie pe mine anul asta...numai sa nu scrie asa cum a scris anul trecut SICILIA...si nu s-a mai intamplat. De aia am si zis locatiile ca la ideea cu sudul italiei n-am renuntat, chiar daca sansele sa se intample sunt mici. Ce sa-i faci moldoveanului insistent...ii faci pe plac si-l lasi sa creada ca o sa se intample...e cel mai safe.

Cum probabil stiti deja, weekendu trecut am fost plecat la OGSM (un nume fancy pentru un alt nume fancy:"team building", adica betivaneala cat incape si activitati care de care mai in grup :)...nu va ganditi la prostii...ca m-am gandit eu deja). Unde s-a tinut acest OGSM?...Ati ghicit, in DELTA la Sf Gheorghe la complexul Green Village. (unde se tine si festivalul de film Anonimul)
Desi am fost oarecum retinut in ceea ce priveste reusita evenimentului, va marturisesc ca a fost cel mai misto team building pe care l-am facut in firma asta de cand m-am angajat. Ce sa va supun: cazare de 4 stele... dar curate, mancare delicioasa, peisaj fabulos, bautura multa si gratis, fete mai multe decat pasarile de prin zona, plimbari cu barca de viteza...si iata o reteta de succes.
Pretul cam mare la cazare daca ma intrebati pe mine..in jur de 300RON/noapte de persoana. Insa merita o data pe an.
Acuma daca o fi sa imi fac concediul in delta nu stiu daca o sa ma cazez tot aici (cu toate ca n-ar fi rau) dar sigur undeva in delta o sa mi-l fac. Se mai baga cineva? Va atasez niste poze sa va faceti o idee.

Niciun comentariu: