marți, 18 mai 2010

Trebuie sa-mi schimb telefoanele

Dragilor si Dragelor,

Azi am constatat ca se duce naibii obiceiu meu de a-mi luat telefoane cat mai simple cu putinta.
Ieri au aparut aici in birou de la Praga 2 africani din Nigeria. Dupa ce ca mi-au stricat mieplanurile de petrecere a timpului liber de dupa amiaza, ma mai si eclipseaza cu niste scule de telefoane de-ti sta mintea in loc. Surprinzator pe de o parte ca nu ma asteptam tocmai de la ei...evident ca m-am uitat in stanga si in dreapta sa vad ce telefoane au si ceilalti...si evident ca mi-a venit sa intru sub masa cand a sunat al meu... Daca nu erau negri as fi zis ca sofisticatenia telefonului poate compenseaza alte chestii mai mici, dar cu ei nici macar asta nu tine.
Partea buna e ca al meu suna cel mai tare :). Dar o sa vina si partea mea de razbunare ca bateriile lor tin maxim o zi si toti vin sa le imprumut eu incarcatorul, iar eu fac misto de ei.
Sa fiu eu oare un dinozaur pe cale de disparitie cu telefoanele mele?

2 comentarii:

Ddan spunea...

Poate ar trebui sa il schimbi si tu. Dar sa ai grija la ce alegi daca vrei sa te diferentiezi de restul. Uite o sugestie ca sa fii observat cand vorbesti la telefon dar sa iti pastrezi si stilul tau mai clasic.

http://technabob.com/blog/wp-content/uploads/2007/05/babiken_retro_mp4.jpg

Dragos Ciobanu spunea...

Din asta sa-ti iei tu, ca-ti fac eu cadou o husa