vineri, 14 mai 2010

Mandrete de copii si de copile

Cum va ziceam anterior, am fost in Delta. Ce-am facut acolo? NU, n-am fost la peste desi am avut o tentativa de pescuit, n-am fost la mancat peste, desi asta am mancat...Am fost la team building.
Cum Sefii mei cei minunati m-au insarcinat cu inca vreo 12 juniori in grija pe langa cele care le aveam deja, am zis sa profit ca poate fi o buna oportunitate sa bonduim.
Si a cam iesit.. am bonduit noi intre noi...adika ne-am imbatat ca porcii, am dansat pana ne-au durut toate alea, am vazut rasaritu soarelui impreuna in drum spre cabana, am curatat peste impreuna, am mers cu tractoru impreuna (in remorca), am mers cu barca impreuna...am...impreuna....adik voiam sa zic ca noi am respectat regulile companiei (pe naiba).

Una peste alta vreau sa va zic ca sunt mandru de copii astia ai mei...au rezistat eroic si la bautura si la dans si la multe altele, adik s-au calificat la denumirea de oameni indamanosi :) cum imi place mie sa ii numesc... De fapt sa LE numesc ca majoritatea sunt fete (n-am decat un singur baiat in echipa). Nu stiu daca e de bine sau de rau, da vad ca deja m-au acceptat si ei ca primesc tot felul de glume, poze, linkuri pe facebook, samd. Evident ca nu pot decat sa ma bucur.

Si acum ce e mai bun la sfarsit...pozele :) Enjoy!!! ca eu sigur le-am enjoyed. Evident ca cele mai bune poze nu pot sa le postez ca nu se stie pe unde ajung, dar pentru cei interesati se pot arata in particular :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

cine-i bruneta din ultima poza in partea dreapta??nu zic cine sunt :))poate iti dai tu seama

Dragos Ciobanu spunea...

Nu raspund la provocari anonime ;)