joi, 28 ianuarie 2010

M-a facut mama pe drumuri

Aseara m-am dus si eu sa-mi platesc intertinerea ca un bun proprietar ce sunt ca nu o mai platisem de vreo doua luni si nu voiam sa-mi stric buna relatie pe care o am cu Dna Baciu, administratora asociatiei si vecina mea din perete. Credeti-ma, nu e omul cu care sa vrei sa te certi.
Evident ca la fata locului, in sediul asociatiei era adunata toata floarea cea vestita a OJBului de la mine din scara (pentru necunoscatori OJB= organizatia javrelor batrane) si cum am intrat pe usa au inceput: " ce faci Dragos? pe unde umbli?". in 2 secunde am crezut ca imi pocneste o vena de nervi. Le raspund: "Mai bine va zic pe unde nu am fost ca daca va zic pe unde am fost ar trebui sa va zic si cu cine m-am intalnit si ce am discutat ca sa fie informatia completa".
Timp de 5 minute cat am stat acolo s-au purtat numai conversatii elevate:
Vecin: " Hai ma nea Vasile mai stai cu noi ca ai sa faci cocoasa de atata stat in pat. Oboseste patul cu matale in el"
Nea Vasile: " cred ca ma da nevasta-mea afara din casa ca n-am mai dat prin casa de vreo 2 ore"
Administratora: "ce bine ca mai aveam si noi niste barbati cu noi! am crezut ca stau numai femei pe scara asta. Ne mai simtim si noi protejate". Ca sa va faceti o idee cine le proteja: Nea Vasile - electrician la Radet in pragul pensiei, EU- care nu-mi pasa de nici una dintre babele alea ca doar n-or fi niste super bucati si inca un vecin pe care nu stiu cum il cheama care ar apara-o doar pe dna Baciu ca e instalator si ii mai da de lucru prin subsolul blocului sa castige si el un ban.
Evident vine in discutie vremea ca afara ningea si le zic printre altele ca sper sa se opreasca pt ca am de facut drum lung azi ca plec la Roman si de acolo la Piatra Neamt. Atat mi-a trebuit: " de ce ma duc la Chiatra? de ce ma duc cu masina si nu cu trenul? de ce nu-mi fac acte de bucuresti? s.a.m.d."

Am plecat de acolo ca din pusca zicandu-mi in gand: Mama, de ce nu m-ai facut acasa ca acum nu mai alergam toata ziua si nu mai aveau astia ce sa ma intrebe?!? Ma gandesc oare ce m-ar fi intrebat in schimb?

Gata, va las saptamana asta. Sa aveti un weekend fain!

Niciun comentariu: