vineri, 8 ianuarie 2010

Lucruri care ma enerveaza

Fara a avea pretentia de a fi catusi de putin original, o sa incep azi o postare despre lucrurile din jurul meu care ma enerveaza.

Cei care ma cunosc mai bine pot nici sa nu citeasca de data aceasta intrucat stiu cu siguranta ca lucrul care ma enerveaza cel mai rau este atunci cand o persoana nu se tine de cuvant. Cineva sa spuna ca face ceva si sa nu faca (la timp sau deloc), sa spuna ca vine la o ora si sa vina tarziu (sau deloc) sau orice alta combinatie de agest gen. Evident ca ca sunt situatii si situatii si lucrurile nu trebuie luate in absolut. Insa nu stiu cum se face ca de obicei situatiile acestea vin din partea acelorasi persoane. Or fi ele poate mai importante, mai ocupate sau pur si simplu mai imprastiate.

Circumstanta agravanta, cum s-ar zice in termeni avocatesti (desi nu-mi place sintagma), este faptul ca, de cele mai multe ori, nu exista nici un fel de constrangere din partea unor factori externi legata de indeplinirea acelui lucru. Oamenii se ofera singuri sa faca treaba, isi impun singuri deadline-ul si cu toate acestea, tot ei nu se tin de cuvant. Sa fie oare carma lor de vina?Sau educatia? Sau personalitatea?... Nu stiu. Insa de astfel de persoane am fugit si voi fugi mereu. Nu vreau sa le am in jurul meu si nu vreau sa am de-a face cu ele. Din pacate uneori e imposibil sa scap.

Stiu! Sunt eu prea tipicar, riguros si am asteptari poate prea mari de la oamenii din jurul meu. Dar cred ca e mai bine sa stii ca te poti baza pe cineva decat sa afli ca nu poti atunci cand e beleua mai mare. Si de aceea am prieteni atat de buni si prietenii atat de trainice (si chiar multe). Si pentru asta va multumesc tuturor.

Niciun comentariu: