marți, 26 ianuarie 2010

L-am vazut

Am reusit si eu intr-un final sa vad aseara deacum celebrul AVATAR. Dupa destul de multe incercari esuate de a gasi un bilet la un cinema decent care sa redea si 3D, am gasit. Se pare ca interseul publicului pentru acest film a inceput sa mai scada dupa isteria iscata de o campanie de marketing ce a presupus multe milioane de dolari. Macar i-au investit cu cap pentru ca si-a atins obiectivul: au reusit sa faca din Avatar filmul cu cele mai mari incasari din istorie si ceva imi spune ca nu se vor opri aici. Bravo lor pentru o campanie bine facuta.
Despre film ce sa zic? Realizarea absolut incredibila. Este de departe cel mai bun film 3D pe care l-am vazut pana acum. Din pacate n-am mai vazut decat unul :) si ala era desen animat - Ice Age 3. Oricum fenomenal si ma gandesc cum s-ar fi vazut filmul asta la IMAX? Eu l-am vazut tot in Cotroceni, dar din pacate la Imax rula doar de la 22.20 si m-as fi dus la acea ora probabil ca la iesire ma opream direct la serviciu. Dar mai este timp...poate ajung si pe-acolo.
Scenariul n-as putea spune ca e foarte bun, dar nu e nici prost. Fara a avea pretentia de mare cunoscator sau critic de filme, zic ca filmul asta merita un scenariu mai bun...filmul e foarte lung pentru ritmul in care se desfasoara actiunea si devine pe alocuri plictisitor si previzibil.
Personajele, cu toate ca la inceput am zis ca sunt extrem de urate, parca pe final au capatat o aura mai umana...I'm going soft...o fi de la varsta.
Una peste alta Avatar e o experienta pe care va incurajez sa o traiti, dar numai la calitate 3D...altfel e pacat de film...pierdeti mult mai mult din el decat va puteti da seama.

Niciun comentariu: