vineri, 23 aprilie 2010

Vulcanul vietii - sa va vad daca stiti sa-i spuneti numele

Dragilor, va rog sa ma scuzati ca n-am mai postat nimic in ultima vreme, stiu ca v-a fost dor de mine, insa din pacate am avut o perioada ca la nebuni. Se pare ca asa va fi si in continuare. Dar noi sa fim sanatosi, ca belelele curge.

Ca tot vorbeste toata lumea zilele astea de vulcanul cu nume ciudat si cu cont de facebook ce a erupt in Islanda, ma gandeam sa va povestesc si eu intamplarile mele legate de acest subiect.
Cum probabil stiti multi dintre voi, zilele trecute am fost un gen de agentie de presa pe subiectul vulcan. Cred ca am fost cel mai importan om din Romania: de ce erupe, cat va erupe, unde se zboara si unde nu...toate aceste informatii in timp real si direct de la sursa. Evident ca nu am facut eu o pasiune asa dintr-o data pentru subiectul asta, de altfel plictisitor si neinteresant mai mult de 1-2 zile, insa a naibii de incomod prin urmari. Insa mi-a facut viata mizerabila in ultimile zile si efectele se vad si in zilele care vin.

Motivul informarii mele temeinice a fost acela ca trebuia sa imi repatriez mama care era in concediu plecata in Germanica. Fara sa stie o boaba nemteste(sau asa credeam eu ca aparent ea stie vreo 2 boabe). Mai mult, ce ma enerva era ca eu ma strofocam de ceasu mortii aici cu munca la servici, sesiune si facand pe agentia de presa, iar ea ma suna ca o floare sa imi zica ce frumos e acolo. Imi venea sa-i inchid telefonu in nas. problema care se punea era sa fac eu un drum la Stuttgart sa o aduc acasa, in conditiile in care masina mea e cam varza la amortizoare si nici bani de benzina nu aveam.
Pana la urma problema s-a rezolvat ca s-au reluat zborurile si a venit singura.

Ce ma doare mai tare insa e ca nu mai plec in Dubai :(. Din cauza cacatului asta de vulcan ni s-au interzis calatoriile in firma si nu am putut sa imi rezerv nimic. Acum cand s-au reluat si am aflat si eu de cele necesare pt viza am constatat ca imi expira pasaportul si nu mai am timp suficient sa il schimb (chiar la urgenta), sa aplic si pt viza si sa mai si plec. Belimi-s-ar.

Asta e. Incerc sa ma consolez si eu cu gandul ca totusi voi pleca in Delta, la Praga si la Casablanca...si mai noi e posibil sa ajung tot in luna urmatoare si la Bruxelles, da nu stiu daca o sa mai pot cu un tur de forta din asta.

Ce viata de cacat am :), nu-i asa?

Niciun comentariu: