miercuri, 16 decembrie 2009

Cam greu...

Unele lucruri sunt mai greu de facut decat altele. Am constatat din nou acest lucru (de altfel deloc iesit din comun) cand m-am apucat de invatat pentru un examen pe care il am de sustinut maine la "Dreptul consumatorului".
Pentru cei care inca nu au aflat, intr-o zi m-a lovit asa un avant muncitoresc ca m-am apucat din nou de scoala. De data aceasta alta scoala decat cele anterioare, adica Dreptul afacerilor la Universitatea Nicolae Titulescu. Stati linistiti, nu e inca o facultate, e doar un master, cel mai scurt pe care l-am gasit si care sa imi si sune interesant sau util.
Revenind...spuneam ca m-am apucat de invatat in ideea ca, daca tot nu am fost niciodata la acest curs, macar la examen sa nu apar cazut ca din luna. Din amintirile mele, nu parea asa de greu sa inveti ceva...bei un spritz, fumezi o tigara (2-3 daca e cazul) si te apuci de citit. Zis si facut: baut spritz...baut alt spritz( ca de fumat nu mai fumez) si deschid o lege. Dintr-o data constat ca imi vine a naibii de greu. Dupa 4 ani de chefuri, betii si munca din cand in cand, nu mai stiu sa mai invat.
E adevarat ca in general e ceva mai usor sa inveti dintr-un curs decat dintr-o lege (cel putin din unele cursuri), dar asta nu explica de ce citeam din legea 240/2004 (privind raspunderea producatorilor pentru pagubele generate de produsele cu defecte) [paranteza: vedeti ce bine documentat sunt? :)] ca dintr-o Scriptura. Stiam ca e de bine ceea ce citeam da nu intelegeam nimic, iar de retinut nici atat.
Ma interb in conditiile astea, cum o-i fi terminat eu facultatea?
Cred ca incep sa ma ramolesc...oare cine-o fi de vina?

Niciun comentariu: