vineri, 15 octombrie 2010

Ups...am un blog

Azi mi-am adus aminte ca am blog....sau ma rog un spatiu virtual in care mai refulez si pe care il mai folosesc sa comunic cu prietenii.E adevarat ca nu am mai postat de ceva vreme nimic. Nu ma intrebati de ce pentru ca nu stiu...pur si simplu nu am mai avut chef si inspiratie....si nici nu stiu daca de acum incolo voi avea. Dar acum mi-am amintit de voi (acei 2-3 care ati mai ramas in speranta ca poate o sa gasiti ceva care sa va foloseasca la a face un misto de mine)si m-am gandit sa va salut.Nu stiu ce mi-a venit sa ma reapuc iarasi de scris...probabil ca mi s-a facut dor. E misto sa scrii, mai ales daca te mai si citeste cineva. Daca nu, macar ti-ai pus niste ganduri pe "hartie" la care poti sa revii daca ai uitat ce ai mai gandit in ultima vreme. Evident ca asta suna destul de jalnic si sper sa nu fiu in situatia asta de a "ma citi singur"...intr-un mod pervers e un fel de masturbare intelectuala...si nu suna fun deloc.

Fara sa ma ascund pe dupa deget ma vad nevoit sa recunosc ca nu am nimic de zis si scriu doar asa ca sa mai treaca timpul cat astept sa rulez un download de facturi blocate din SAP. Pierdere de vreme cel mai probabil intrucat deja astept de jumatate de ora si nu da nici un semn ca ar fi macar aproape de final.

La fel de incoerent si de aerian cum am fost mai toata ziua o sa sar si acum de la una la alta si o sa va povestesc ce lucruri misto mi s-au intamplat mie azi:
Dimineata mi-am baut cafeaua impreuna cu o parte dintre oamenii din echipa mea. Nu mai facusem de mult asta si mi-am adus aminte ca e misto sa mai iei pulsul realitatii din cand in cand si sa vezi ca oamenii chiar te plac, te primesc in mijlocul lor si nu se ascund de tine.
Am mancat la Trattoria Roma fructe de mare(ca un mancau ce sunt evident ca trebuia sa aduc vorba si despre asta)...exceptionale...nu la fel de variate ca de obicei (probabil ramasesera fara creveti), dar la fel de gustoase. Cireasa de pe tort: am fost acolo cu Cristina, sefa mea...cica am iesit sa discutam de chestii serioase...de unde atata?...am discutat pret de 5 minute cand ne-am intors la birou. Da a fost fain. Nu stiu cum s-a simtit ea, dar mie chiar mi-a placut. Stiam eu de ce nu-mi plac chestiile formale. Altfel cunosti oamenii cand nu se simt constransi sa se ridice la un anumit nivel al asteptarilor.
Cand m-am intors la birou, m-a sunat o prietena pe care am ajutat-o cu o programare la un medic sa imi spuna ca e sanatos copilul ei. Mi s-a parut foarte frumos din partea ei sa ma sune...am intalnit mai rar asta la oameni. Fericirea ei m-a molipsit si acum ma simt asa un fel de flower power...da e bine.

5 minute pauza...s-a rulat raportul...

back: tocmai am vorbit cu un bun prieten din Geneva. pe 25 vine in tara si am pus la cale o paranghelie mica...sau mai mare...cu pastrama si must la mine acasa...ar cam trebui sa fac curat. Vreun voluntar care sa ma ajute gasesc si eu printre voi? :d

Nu va zic nimic din ce mi s-a intamplat naspa ca nici nu vreau sa imi stric starea si nici nu vreau sa creada dusmanii ca-mi merge rau :d...
Gata , va las, ma duc la beeeeereeeeee!!!!! Blondelor, vin acum, asteptati-ma sa-mi las masina acasa!!! Sa aveti un weekend fain!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Bancuri spunea...

Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu sau trimite-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul tau.
O zi buna iti doresc