luni, 5 iulie 2010

Scriu cand am ceva de spus!

O prietena m-a intrebat azi de ce nu am mai scris nimic pe blog. Sincer, nu prea stiam ce sa-i raspund...n-am vrut, n-am avut timp, n-am avut despre ce sa scriu, etc. Pana la urma am ales calea usoara si am zis ca n-am avut timp. Cred ca e cel mai usor de dat raspuns din lume...cum nu stii ce sa zici...spui ca n-ai timp... Evident ca in 90% din cazuri e un raspuns fals sau un cliseu.
Acum realizez ca am comis-o...am ales calea usoara...lucru care credeam ca nu ma caracterizeaza..insa se pare ca m-am inselat. Cel putin in aceasta privinta.

De fapt varianta corecta trebuia sa fie ca nu am avut nimic de zis...sau mai curand nu am avut chef sa zic nimic. E adevarat ca trec printr-o perioada groaznica (in sensul de foarte plina) la serviciu si muncesc macar 12 ore/zi, dar cu siguranta daca aveam ceva e zis, spuneam. Dar n-am avut chef...am avut multe frustrari, multi nervi, tristete uneori, bucurie alteori si asa mai departe, dar n-am considerat ca e cazul sa le exprim. Sunt destule lucruri zilele astea de citit pe net mai importante decat trairile sau parerile mele. Sunt oameni care dincolo de senzationalul de pe sticla, traiesc adevarate drame din cauza inundatiilor. Sunt altii care traiesc altfel de drame din cauza incompetentei unor conducatori ai statului...astia intr-un fel isi merita soarta ca ei (in sensul de popor) i-au votat. Insa evident ca ar trebui sa fim oameni si dincolo de toate sa fim solidari cu dramele lor. Daca nu putem sa ii ajutam material sunt convins ca si o vorba buna poate face mult.

Pentru cei care vor sa afle despre ce s-a mai intamplat in viata mea in ultima vreme, sa va fac un mic update:
1. Muncesc de-mi sar capacele (nu-mi sta in fire, dar daca trebe trebe) si sper sa se termine repede perioada asta.
2. Mi-am aniversat cei 28 de ani - multumesc pe aceasta cale celor care au fost si sunt alaturi de mine. Am constatat inca o data ca am o groaza de prieteni.
3. Am fost la vreo 2 nunti, una chiar weekendul trecut; Fetelor, stati linistite, nici una in care sa fiu implicat ca si mire :)
4. Am fost si sunt putin deprimat ca se duce dracu tara asta intr-un ritm accelerat, insa in acelasi timp sunt increzator ca lucrurile inca mai pot fi schimbate in bine.
5. Sunt putin ingrijorat in ceea ce priveste viitorul meu...si nu ca m-ar afecta criza mai mult decat pe altii ci pentru ca e una din putinele dati in care par sa nu prea stiu ce vreau...de fapt stiu ce vreau dar nu stiu cum sa obtin...de fapt cred ca vreau prea multe, prea repede...de fapt am nevoie de un concediu in care sa-mi pun putina ordine in ganduri si viata.
6. Mi-am adus aminte ca sunt un optimist incurabil si sunt bucuros ca scriu acest text, ca am o multime de prieteni, ca am familia sanatoasa, ca Spania a trecut de Paraguay, ca am fost la o nunta frumoasa si m-am intalnit cu niste prieteni dragi si am cunoscut oameni noi si...cate altele...

Keep in touch!! ...pana data viitoare cand voi mai avea ceva de zis.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hmmm... intrebarea nu este daca vrem prea multe, prea repede, ci daca stim foarte bine cum sa ocolim lucrurile marunte si sa ne concentram pe cele care par cu adevarat importante...