luni, 22 martie 2010

Un kil de cartofi, va rog! Aveti cont la noi? ...In kilu meu

Am promis unui prieten ca voi scrie un post legat de o patanie de-a lui, asa ca here it goes:

Stiti ce are a face coada vacii cu stampila primariei?...NU?...nici eu n-am prea reusit sa descopar pana acuma, da lucrez la asta intens. Realizez astazi ca totusi nu sunt eu omul cel mai destept de pe Pamant asa cum credeam (si, intre noi fie spus, cum e normal sa fie) si ca sunt altii mai perspicaci care au gasit legatura. Initial am crezut ca se petrece doar la Tg Neamt, insa mai nou am indoieli si asupra acestui fapt. Trebuie sa ma indoiesc doar ca sa arat cat de "trestie cugetatoare" sunt.
Ma suna azi prietenu de care vorbeam mai sus sa ma roage sa-i fac rost de niste dolari canadieni ca la el in oras (Tg Neamt) inca n-au crescut...probabil din cauza ca mai este zapada. Nu multi, da atat cat sa te puna pe drumuri ca fara ei nu poti merge mai departe.

S-a dus omu meu sa caute sa cumpere de pe la banci...nestiind ca la noi la Romanica lucrurile nu merg chiar asa usor...mai tre sa dai, mai tre sa astepti, mai tre sa...-ti tragi un glont in cap...sau sa le tragi altora.
"Doamna, vreau si eu sa cumpar niste dolari canadieni".
"Aaaaa....nu se poate ca noi n-avem. Stati sa sun la Piatra....Stiti nu putem sa va aducem ca nu e o suma mare si nu avem masina cu ce sa va trimitem."
"Da ma gandeam ca doar n-o fi numai suma asta de trimis de la Piatra aici. Poate mai aveti si dumneavoastra alte lucruri de adus...chiar nu se poate?"
"Aveti cont deschis la noi?"

Sa mori, nu alta. ce dracu are a face una cu cealalta. Asa cum bine spunea personajul nostru "bine ca nu l-au pus sa se inscrie si in PDL." Sau sa doneze un kil de sange...sau cine mai stie ce le-or mai trece astora prin cap.

Ziceam ca eu am banuit ca e un fenomen izolat in Tg Neamt. Si ca un mare om de bine ce sunt accept sa caut pe la bancile din capitala ca doar aici gasesti orice...Ei bine nu. Sun la banca unde am eu contul (nu dam nume ca de altfel ei sunt ok asa in general) dar la alta agentie care e mai aproape de mine la munca. "Alo. Buna ziua, vreau si eu sa cumpar niste dolari canadieni dar nu prea gasesc. Ma puteti ajuta?"..."aveti cont la noi?" Sa cad din picioare, dar rezist..."Am dar la Titulescu, zic."..."Va dau numarul de la ei." Am sunat , evident ca nu aveau, dar macar au fost draguti si mi-au zis ca nu vand moneda asta si gata.. Mai cautam...va tin la curent.


Stau si ma intreb...daca as cauta Pule (nu va ganditi la maciuci pervesilor...ma refer la moneda Pula), oare as gasi?...

Un comentariu:

Dan spunea...

Si daca avea cont la ei cu ce il ajuta acest lucru?
Putea sa intrebe :)